torsdag 26. februar 2009

Sex & the City

Vel, det var ikke så mye sex. Men det var the city.
Verdens mest fantastiske city sådan. New York City.



Min mor, min far, min søster og megselv dro til New York. Det var en fantastisk tur. Det som imponerte meg mest var egentlig Central Park, sykt smud. Det var iskaldt, men solen varmet ganske sweet.

Vi fløy business, dvs seter som legges ned til senger, med innebygget massasje og all den drikken man kunne bedt om. For min del holdt det med et par glass vin. Jeg så Collateral på hjemveien, hvilken var en meget positiv overaskelse.

Ja, så i New York. Vi hadde det kjempekjekt, det ble en del shopping på min søster, og litt på meg. På lørdag var jeg på fest hos Oda, Signy, Linnea og Thea i The Groove, eller Grove street i New Jersey. Møtte masse kjekke folk og hadde det veldig kjekt. Leiligheten deres var steinfin også, men så til den nette pris av $ 4000 i måneden da.



Vi gikk ut på byen på mandag, det var gøy men jeg husker ikke alt. Vel, det var en fyr som lå og leste inne i en bank. (????) Etter avskjeden med jentene bestemte jeg meg for å gå til hotellet, fra SoHo. Etter en times tid ble jeg rådet til å ta en taxi siden det var livsfarlig å gå der alene om natten. Taxi it is, then..

Abercrombie & Fitch var som en dagsåpen nattklubb, veeeldig spesielt. Mamma Mia var utrolig fett, men filmen er mer gøy. Hotellet vi bodde på, The Waldorf=Astoria, var helt sinnsykt. Kjempe luksuriøst, klassisk barokk, og digg utsikt mot Park avenue.

Mye god mat og vin, spesielt mat. Jeg har spist så sykt mye, men bare digg egentlig. Nå som jeg er hjemme savner jeg New York, men kan tenke meg å bo der en dag.

I think I left my heart in New York City..

Peace,
M.

2 kommentarer: