tirsdag 10. februar 2009

Jomfrubloggen



Min første bloggpost er den som handler om ingenting. Den hvor jeg tester ut at ting funker som det skal, og eventuelt fikser litt på sideutformingen om jeg ikke skulle vært fornøyd.

I denne første bloggposten står det ingen ting interessant, over hodet. Men det er allikevel gøy å skrive noe, for min egen del, som er tilgjengelig for alle i verden med en internettilkobling.

Jeg har ved flere anledninger prøvd å blogge. Det har vært gøy i én uke, kanskje to, men det har vært det. Denne gangen har jeg planer om å holde ut litt lenger, og jeg håper på å virkelig få sansen for dette.

Snægiz,
M.

1 kommentar:

  1. I like it. Haha. Even if I just tried to understand a bit of your text, without speaking your language. But it is quite similar to Icelandic, as far as I remarked it...
    No, just found your blog by accident, don't worry.
    Nice picture.

    SvarSlett