mandag 16. februar 2009

Diamonds, da-da-da-da

I helgen som var nå reiste jeg en liten tur til Oslo. Jeg og Fredrik skulle på konsert med det canadiske bandet Islands på torsdag, og engelske Kaiser Chiefs på fredag. Begge konsertene var døøøødsbra, men elsket spesielt Islands.

Kom tilfeldigvis over Islands på Myspace for ca tre år siden, og siden den gang har sangen Rough Gem vært selvsagt på alle mine bil-CDer, så det var spess kult å høre den live. Men ellers var Creeper, Swans og Abdominable Snow dødsfete live.



Etter konserten pratet jeg med flere i bandet, og ga til og med en sigarett til guitaristen i bandet. Feeeett. Men det var en irriterende jente der som virka dødskåt på han, selvom hun ikke visste hvor de var fra engang. Pffh..

Før konserten på fredag var vi en tur i Lørenskog, hilste på familien til Fredrik. Og så reiste vi til Tarmo og Arnt og spiste med de før vi stakk til byen på Kaiser Chiefs.

Konserten var ganske bra, men det var så sykt kjipt for vi hadde sugne plasser. Og ingen av oss var fulle nok til å presse oss fremover heller. Men det var kjempekjekt å høre Angry Mob, Heat Dies Down og Retirement live igjen!

Før jeg forlot hovedstaden rakk jeg akkurat å ta et par pils med Jonas. Vi stakk på baren i Østbanehallen. Kjempekoselig, men vi skulle hatt mer tid.

Jeje,
M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar