fredag 10. april 2009

Kaste opp vs. ikke kaste opp?

Når jeg skriver dette sitter jeg på fergen fra Skudeneshavn til Stavanger. Det er så alt for mye bølger, jeg tror jeg dævver. Ble nødt til å ta opp Mac’en og skrive litt. Håper jeg kommer meg gjennom denne drøye timen vomit-free..

Lurer du på hva jeg har gjort i Skudeneshavn? Nei ok, men jeg ble med mamma og pappa over en tur. Vi har et feriehus der. Et feriehus hvor man faktisk blir overasket over å finne noe som fungerer. Det er INGEN underdrivelse!

Har gjort veldig lite under mitt todagers opphold, men jeg surfet litt. Bølgene var like flate som overkroppen til Lindsay Lohan, men det var gøy fordet. Frem til jeg havnet under vann. Da fikk jeg über-brain freeze og ble nødt til å kaste inn håndkleet.

I natt ble jeg full mens jeg så Notting Hill, som for øvrig fulgte med Her&Nå. Jeg begynte såklabert å sippe..

I kveld skal jeg drikke øl og ete nachos med Thomas og Olga Anonym! Det blir flagflog:)

Flagflog,
M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar